Logo e2o

Aktualności

Wypływamy na jeziora

Termin zdjęć na ogrywanie przystani jachtowej w Węgorzewie ustalony - 22 i 23.09.14 wyjeżdżamy i wypływamy na jeziora. Mamy duże zlecenie, bowiem klient dostarcza nam 10 typów jachtów. Zabieramy ze sobą dodatkowo fotografa. Zapis wideorelacji i fotorelacji udostępminy na naszych stronach. pozdrawiamy zespół e2o
Wideo przewodnik w montażu - kolejna produkcja przed nami

Sezon letni obfituje w produkcje filmowe. Jesteśmy po pierwszych zdjęciach w hotelu Solar Palace w Mrągowie, robimy ostatnie szlify w produkcji Bautechu - producenta podłóg, jutro jesteśmy na zdjęciach lotniczych, a na koniec zostawiliśmy sobie nagrywanie filmów promocyjnych firmy Anker i Perla w Węgorzewie. Efekty naszych produkcji już niebawem na naszych stronach - a teraz wybaczcie wracamy do pracy:-)
Skrót wideo z Arena Ostróda już dostępny!

Targi Public World I edycja za nami. Jak się okazało organizacja tak dużego wydarzenia z udziałem przedstawicieli samorządowych nie jest łatwym przedsięwzięciem. Niektóre zaplanowane wydarzenia się nie odbyły, przez co i my nie moglismy uruchomić transmisji online:-( ale nie siedzieliśmy bezczynnie - nakręciliśmy fajny materiał, który złożyliśmy i wykonaliśmy relację wideo. Mamy nadzieję, że będzie to fajna pamiatka szczególnie dla wystawców:-)
Krótki zapis Public World

Public World to wydarzenie, które skierowane było do sektorów biznesowych i samorządów regionbalnych. Wielu wystawców z całego kraju przyjechało na 3 dni targowe, by zaprezentować swoją ofertę i propozycje współpracy. Niektóre fragmenty udało nam sie zarejestrować na żywo - poprzez transmisję online, cześć niestety z przyczyn organizacyjnych zarejestrowaliśmy i pokażemy Wam w firmie relacji wideo. Wszystkie szczegóły już niedługo na naszej stronie i funpage'u.
Ostatnie szlify

To niesamowicie miłe informacje,  że klienci są zadowoleni z naszej pracy. Przesłaliśmy pierwszą wersję wideo przewodnika Solar Palace - efekty naszej pracy są naprawdę fajne - choć wiemy, że brzmi to nieskromnie:-) Na pewno przed weekendem zakończymy ten projekt i poddamy pod Waszą opinię - mamy nadzieję, że podzielicie się swoimi wrażeniami.
Wideo przewodnik powraca!

Jak uatrakcyjnić swoją ofertę hotelową? Zapytajcie właścicieli obiektu Solar Palace z Mrągowa, którzy zdecydowali się na kolejny etap współpracy z naszą spółką. Oprócz włączenia w swoją ofertę transmisji online, pracujemy nad scenariuszem do filmu promocyjnego o hotelu. Już dziś zdradzimy Wam, że obejrzymy sobie hotel z góry:-) Decydujemy się na ujęcia lotnicze. Więcej szczegółów odnośnie tego projektu pod koniec miesiąca. Wszystkie informacja znajdziecie także na naszym funpage'u.
Spoty reklamowe Weerol

Zakończyliśmy zdjęcia do spotów reklamowych dla Getrade Sp. z o.o. Zabawka dziecięca, o nazwie Weerol, to innowacyjny pomysł na skalę kraju. Zabawka jest w pełni ekologiczna, wykonana w 90% z drewna i dodatkowo łączy w sobie 7 funkcji. Może być taczką, konikiem na biegunach, pociągiem, jeździkiem, pchaczem i... Wszystkie szczegóły odnośnie projektu już niedługo dostępne na naszej stronie.  Projekt jest lekko humorystyczny. Zleceniodawcy mają pomysł na wykonanie całej kampanii reklamowej. Co jakiś czas będzie pojawiać się 30 s wideo w sieci, ukazujące nowe funkcjonalności zabawki. Pierwsze dwa należą do nas:-) O szczegółach będziemy Was informować na bieżąco - tymczasem kilka zdjęć z realizacji.
Transmisja online z wydarzenia Międzynarodowych Targów Samorządowych

W dniach 26-28 maja 2014 r. w ARENIE Ostróda odbędzie się międzynarodowe wydarzenie PUBLIC WORLD 2014 r. To wydarzenie mające na celu połączenie wiedzy i doświadczeń przedstawicieli sektora publicznego i prywatnego, dla wprowadzenia istotnych zmiany/modernizacji zmierzających poprawie funckjonowania jednostek samorządowych.Zabieramy kamery i realizujemy transmisję online z tego wydarzenia. Rozpoczynamy w poniedziałek 26.05.2014r., o godz. 11:00. Transmisja ma charakter otwarty, zachęcamy zatem do oglądania na wskazanych witrynach:1. http://e2o.com.pl/2. Fun Page e2o 3. http://publicworld.pl/
Lecimy...

Pogoda w kratkę chciała pokrzyżować nam plany, ale wzięliśmy ją na przeczekanie i zrealizowaliśmy zdjęcia z lotu ptaka. Wymagają one bezchmurnego nieba i bezwietrznej pogody. Efekt jest imponujący, film się montuje, a kto wie, może predsmak już dziś Wam opublikujemy?:-) Na razie kilka ujęć fotograficznych.
Weerol - filmy produktowe już w sieci

Nasz projekt związany z promocją filmów produktowych ciągle się rozwija. Właśnie opublikowaliśmy dwa nowe filmy związane z zabawką. Weerol, bo o nim mowa, to zabawka wielofunkcyjna. Może być np. pchaczem, wózkiem, pociągiem, jeździkiem. Weerol to inicjatywa Amerykanów. Ojciec pięciorga dzieci stworzył prototyp zabawki i przeobraził ideę w biznes. Nasz najmłodszy aktor udowadnia, że był to strzał w dziesiątkę:-)
Nakręcamy się:-)

Rozpoczął się sezon: hotele i firmy intensywnie wykorzystują piękną pogodę i "nakręcają" swój biznes. Filmy promocyjne kręcone latem dotyczą szczególnie obiektów turystycznych, hoteli, pensjonatów - nic tak dobrze nie przemawia bowiem do świadomości klientów/turystów, jak to, że moga obejrzeć, w co inwestują swoje pieniądze odkładane cały rok. Więc na dobry początek polatamy trochę nad hotelem Solar Palace w Mrągowie i  pobawimy się zabawką dla dzieci Weerol z szaloną ekipą rodzinną. Efekty już w lipcu.
Skrót z transmisji online wydarzenia

Jedno wydarzenie za nami, kto nie był niech żałuje!!! "Pełna Moc Możliwości" to ogromny sukces płatnej usługi: transmisji online. Jak osiągnąć sukces marketingowy z wykorzystaniem streamingu? Trzeba znaleźć odpowiednie wydarzenie, cieszące się popularnością odbiorców, wykonać dobrze transmisję, uruchomić odbiorcom opcje w przekazie internetowym zbieżne z ich potrzebami (jak chat, zapis) i mieć e2o za Realizatora Transmisji:-) Poniżej skrót, a już teraz zabieramy się do pracy nad tranmisją online z  Festiwalu Inspiracji.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.