Logo e2o

Aktualności

Wesołych Świąt

Witajcie, już niedługo zasiądziemy wszyscy do Wigilijnego stołu, gdzie wraz z Rodziną i przyjaciółmi będziemy cieszyć się Świętami Bożego Narodzenia. Z tej okazji chcielibyśmy złożyć wszystkim naszym klientom (również tym przyszłym) życzenia, by były one spędzone w wybornych humorach, w ciepłej, świątecznej atmosferze. Niech te chwile spokoju od codziennych obowiązków mijają Wam na wymianie uśmiechów z bliskimi. Wesołych Świąt!Zespół e2o.
Film promocyjny Jacht Czarter Mazury

Efekty dwóch wycieńczacących, ale jakże inspirujących dni spędzonych w gościach w węgorzewskich porcie, przyniosły naprawdę znakomite rezultaty wideo. Niezwykle wymagający projekt, ale na szczęście zakończony sukcesem:-) Właśnie teraz, kiedy już zima puka za oknami, mamy przyjemność zaprezentować rezultat wszystkim naszym odbiorcom. Wysoka jakość świadczonych usług, miła i wykwalifikowana obsługa, niezapomniane chwile na mazurkich jeziorach, to wszystko zagwarantowane na http://www.jachtczartermazury.pl/. Polecamy:-)
Retransmisja Debaty Prezydenckiej

15.10.2014 roku w LO I w Olsztynie, odbyła się debata prezydencka z udziałem: Anny Wasilewskiej, Andrzeja Ryńskiego, Marcina Adamczyka, Andrzeja Macijewskiego. Zabrakło: Czesława Małkowskiego, Iwony Arent i Piotra Grzymowicza. Organizator Wydarzenia Forum Rozwoju Olsztyna poinformował o powodach nieobecności na oficjalnej stronie: "1) Iwona Arent musiała być na konwencji PiS w Olsztynie, na którą przyjechał Jarosław Kaczyński (informację otrzymaliśmy we wtorek);2) Piotr Grzymowicz “pilne obowiązki służbowe” zmusiły do wyjazdu do Ministerstwa Rozwoju i Infrastruktury oraz – o ile czas mu na to pozwolił – do udziału w Zgromadzeniu Związku Gmin Warmińsko – Mazurskich, w którym pełni obowiązki członka Zarządu (informację otrzymaliśmy wczoraj rano);3) Czesław Małkowski musiał wziąć udział w ważnym spotkaniu (informację otrzymaliśmy tuż przed debatą)". Teraz czas na mieszkańców, którzy swoimi głosami podejmą najlepszą decyzję, k...
Dwudniowe zdjęcia promocyjne

Walizki spakowane, ruszamy do Węgorzewa. Rozpoczęła się realizacja filmu promocyjnego powiązany z projektem fotograficznym. Przedsięwzięcie niezwykle duże. Dziesięć typów jachtów do nakręcenia i fotografowania. Nasi ludzie już na miejscu a my z niecierliwością oczekujemy efektów ich ciężkiej pracy. Pozdrawiamy zespół e2o.
Ludzie listy piszą...

Okres świąteczny to oczekiwanie na życzenia od bliskich, a w przypadku firmy, czas podsumowań słuszności podejmowanych działań, rozliczania (nie tylko finansowego). Ku naszej uciesze dostaliśmy trzy fantastyczne listy, które wywołały uśmiech na naszych twarzach i stały się jedynymi i niedwarzalnymi argumentami na to, że idziemy słuszną drogą i to co robimy, robimy najlepiej jak się da. Serdecznie dziękujemy za wszystko naszym klientom i mamy nadzieję, że projekty, które wykonaliśmy będą Was promowały na całym świecie, a nasza współpraca się szybko nie skończy:-) Zespół e2o.
Projekt na ukończeniu

Duży projekt, jaki realizowaliśmy w Węgorzewie mamy na ukończeniu. W portfolio http://www.jachtczartermazury.pl/ niebawem pojawią się nasze produkcje i zdjęcia. Zleceniodawca jest zadowolony z naszej pracy, co jest wodą na młyn dla naszej pracy. Mamy dla Was kilka niespodzianek związanych z transmisjami online, ale o tym, jak otrzymamy oficjalne potwierdzenie:) Niedługo nowa odsłona DRUKARNI SPEED, która rozpoczyna działalność pod nowym szyldem. Wprowadzamy kilka zasadniczych poprawek do filmu i starujemy z nową marką na rynku. Póki co, krótki powrót do minionego lata...
Film promocyjny Solar Palace

Zakończyliśmy pracę nad materiałem promocyjnym hotelu SOLAR PALACE. Wspaniałe zdjęcia z lotu ptaka, fantastyczna atmosfera podczas nagrywania zdjęć i mamy wspaniały efekt. Najlepszą zapłatą za nasza pracę jest zadowolenie klienta. Otrzymaliśmy wiele miłych słów od Zleceniodawcy, więc pozostało nam się tylko pochwalić. Sami jesteśmy także bardzo zadowoleni ze swojego osiągnięcia. Chętnie wysłuchamy również Waszego zdania:
Nie zwalniamy tempa

Klienci potrafią bardzo późno decydować się na wykonanie swojej reklamy, szczególnie hotelu. Wiadomo, że sezon, choć raczy nas piękną pogodą, jest też okresem żniw i wiąże się z brakiem czasu. Wczesna jesień jest jeszcze dobrą okazją, by przyjrzeć się bliżej swojej wizytówce w Internecie i popracować nad jej unowocześnieniem. Mając takie okoliczności przyrody, jak te ze zdjęcia, możemy wykonać naprawdę fajny projekt. Kamery w dłoń, aktorzy do pracy i wyruszamy nad jeziora mazurskie - odwiedzamy Mikołajki a tam...popracujemy z ekipą jednego z tamtejszych hoteli. Nad jakim? Otóż o tym już niedługo Was poinformujemy...
Filmy promocyjne Jachtów Czerter Mazury

Mamy  10 typów ogranych jachtów, ale pozostawimy ich promocję Zleceniodawcy :-) Publikujemy Wam oprócz wideo promocyjnego, kolejną łódz. Pełen opis ich funkcjonalnosci i przeznaczenia pozostawiamy: http://www.jachtczartermazury.pl/   Dziękujemy za wspaniałą współpracę i wszystkie ciepłe słowa, jakie usłyszeliśmy po produkcji:-) Zespół e2o.
Komentarze po Debacie

Debata prezydencka w Olsztynie wywołała spore zamieszanie. Cieszymy się, że każdy, kto nie mógł uczestniczyć w wydarzeniu na miejscu, bądź online, będzie miał możliwość zajrzeć do retransmisji , a tym samym przyjrzeć się, co do zaoferowania mają kandydaci (przybyli) na Prezydenta Miasta. Komentarze, opinie mieszkańców, pojawiły się na kilku stronach portali informacyjnych i opiniotwórczych: 1. Kurier Olsztyński 2. Gazeta Wyborcza 3. Olsztyn.com.pl 4. Blogi.Newsweek.pl Sądzicie, że transmisja online jest dobrym pomysłem na promowanie inicjatyw obywatelskich, informowania mieszkańców o wydarzeniach w mieście? Zespół e2o
Debata prezydencka - transmisja online

18.10.2014 roku w I LO w Olsztynie o g. 18:00 odbędzie się DEBATA Kandydatów na Prezydenta Olsztyna. Zarejestrujemy to wydarzenie na wideo i zrealizujemy transmisję online, by wszyscy mieszkańcu mogli posłuchać i obejrzeć wydarzenie na żywo. Na chwilę obecną udział w debacie potwierdzili: Iwona Arent, Elżbieta Wirska, Piotr Grzymowicz, Andrzej Maciejewski, Czesław Małkowski oraz Andrzej Ryński. Lista nie jest jeszcze zamknięta. Kandydaci odpowiedzą na około 10 pytań przygotowanych przez Forum Rozwoju Olsztyna. W planach jest także zamieszczenie chatu dla odbiorców transmisji online, który umozliwi im odnisienie się do wypowiedzi kandydatów. Zapraszamy do śledzenia naszego fun page'a i strony organizatora wydarzenia: http://fro.olsztyn.pl/projekty-i-dzialania/wybory-2014/   Zespół e2o.   Autorem grafiki jest Tomasz Wróblewski.
Transmisja online x2

Dobre wieści, wraz z rozpoczęciem września. 25.09.2014 r., rozpoczynamy działania promocyjne dla Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, przy współpracy z Fundacją Ośrodkiem Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych. Od 10:30 zapraszamy wszystkich na otwartą transmisję online pt."Produkt Warmia i Mazury". Materiał dostępny będzie na naszym funpage'u i stronie http://warmia.mazury.pl/pl/ Wszystkie informacje dotyczące realizacji, będziemy na bieżąco zamieszczać na naszych witrynach.  Zespół e2o.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.