Logo e2o

- AKTUALNOŚCI -
03.03.2014

Co nowego w branży internetowej?

Co nowego w branży internetowej?

"Wciąż poszukiwany będzie święty grall maksymalizacji efektywności wydatków marketingowych przy zachowaniu niskich nakładów finansowych, a to oznacza rozwój technologii mobilnych, poszukiwanie skutecznych dróg angażowania konsumenta w momencie podejmowania przez niego decyzji zakupowej przez wykorzystywanie wszelkiej maści nowinek technicznych takich jak augmented reality, RFID, SEO/SEM, przetwarzanie obrazu.
Kreatywny inżynier wzmocni swoją rolę kreatora rozwiązań wdrażania strategii marketingowej w kanałach komunikacji marketingowej".
*http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-branza-interaktywna-w-2012-roku-prognozy-na-2013, Witold Kempa, prezes agencji Netizens Peppermint


Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jest ok-akceptuję