Logo e2o

- AKTUALNOŚCI -
27.02.2014

WideoPR

WideoPR

Co jest najnowszym trendem w komunikacji? WideoPR. Dowodem są statystyki, zaprezentowane w wideo raporcie Google.
1. (...) jeśli treść informacji powinna być opublikowana, dodaj do niej wideo - zwiększ moc oddziaływania i szanse na rozpowszechnienie (kontakt), zdynamizuj informację, ułatw dystrybucję
2. link w prosty sposób się rozpowszechnia (blogi, serwisy społecznościowe, fora) - buduj tym samym sieć opinii o marce.
3. zastosuje słowa kluczowe w opisie i tytule, polubią go wyszukiwarki, będziesz wyżej w wynikach wyszukiwania
4. odejdź od formy papierowej, swoje newsy publikuj w formie wideo
5. news potrzebuje 90 s, by zostać rozpowszechniony w sieci, ale musi być wysokiej jakości i interesujący (przyciągający uwagę).
6. poszerzaj swoje portfolio o nowe filmy (pokaż firmę, sylwetki najlepszych pracowników, informacje i wywiady), daj poznać firmę potencjalnym klientom, a klientów pozyskanych, poproś o wideo referencje
7. stwórz wideo tutoriale (poradniki wideo), by odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez klientów.


Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jest ok-akceptuję