Logo e2o

- AKTUALNOŚCI -
24.02.2014

Wydatki na reklamę wideo 2014

Wydatki na reklamę wideo 2014

"Eksperci (...) zgodnie stawiają na wzrost zainteresowania reklamą wideo w internecie. (...) Okazuje się, że to forma reklamy, którą można zaliczyć do tych rozwijających się najdynamiczniej. (...) Ciekawy kierunek rozwoju reklam wideo stanowią ich spersonalizowane wersje. Holenderska firma RedNun produkuje filmy reklamowe szyte na miarę umożliwiając wprowadzenie do filmu danych powiązanych z unikalnym użytkownikiem. Otwiera to wachlarz bardzo ciekawych możliwości. Wyobraźmy sobie na przykład kampanię mailingową w formie spersonalizowanych wideo, w której wykorzystujemy informacje o użytkownikach z naszej bazy danych, prezentując im ofertę skrojoną dokładnie na ich miarę - a wszystko to w formie wciągającego filmu".

Źródło: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/wydatki-na-reklame-wideo-w-sieci-wyniosa-ponad-200-mln-zlotych-247609


Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jest ok-akceptuję