Logo e2o

Aktualności

Przewodnik hotelu Amax w Mikołajkach

Produkcja na zakończenie sezonu letniego już do objerzenia na naszych kanałach promocyjnych. Wideo dla Hotelu Amax Family Rest, to wspaniała opowieść o obiekcie hotelowym, ulokowanym w rozwijającym się mieście - Mikołajkach - pełnym różnorodnych rozrywek dla każdego. Cudowne dni zdjęciowe, wspaniali ludzie do współpracy, Zlweceniodawcy, którzy obdarzyli nas dużym zaufaniem. Niezwykle budujące jest to, że udało nam się odpowiedzieć w 100% na potrzebę naszego klienta.
Film promocyjny Hotelu Amax

Drugi dzień zdjęciowy zakończony:-)  Pełen wrażeń, pełen świetnych ludzi z pasją do filmowania, pełen spontanicznych pomysłów. Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego świetny #filmpromocyjny. Trzeba przyznać, że hotel obdarzył nas zaufaniem i dzięki temu mieliśmy dużo swobody przy realizacji zdjęć. Nie zabrakło profesjonalizmu, ale dzięki świetnej atmosferze na planie, podejrzewamy, że efekty tej produkcji będą fantastyczne.  Realizacja złożona była z dwóch etapów - pierwszy dzień zdjęciowy spędziliśmy w towarzystwie Krzysztofa Hołowczyca, który zgodził się uczestniczyć w projekcie. Drugi w Mikołajkach, gdzie kręciliśmy ujęcia lotnicze, pływaliśmy zawrotną motorówką, a realizacją scen zajęli się rodzimy aktorzy: Sylwia Krawiec i Przemysław Niedzielski.  Nie zdradzamy za wiele, efekty będziecie mogli ocenić już w sierpniu. Pozdrawiamy Zespół e2o.
Czas zająć się nurkowaniem:-)

Słów kilka o realizacji pasji...Otóż tak możemy nazwać szkołę nurkową Aquadiver z Olsztyna. Jesteśmy właśnie po pierwszych spotkaniach dotyczących scenariusza do filmu promocyjnego - a w zasadzie dwóch:-) Miłosz Dąbrowski, który od kilku lat zajmuje się tą profesją na poważnie, szkoli ludzi, prowadzi kursy,poszerza kompetencje, zachęca do schodzenia pod wodę, jest niezwykle pozytywnym człowiekiem, dlatego ostrzegamy, jak już raz się z Nim spotkacie, udział w kursie jest pewny. Dla takich ludzi fajnie tworzy się produkcje filmowe, wiedzą, że to po prostu musi się sprzedać - my pokazujemy tylko ich życie od środka, w jak najbardziej interesujący sposób.  Mamy już pomysły na realizację, musimy tylko poczekać na wiosnę w pełni i przystępujemy do realizacji zdjęć. Sprawdzajcie jak nam idzie:-) Pozdrawiamy Zespół e2o.
Transmisja Online - wykład prawny

Zaczynamy cykl nagrań dla Prawomaniaków Sp. z o. o. Od najbliższego piątku zaczniemy częściej pojawiać się w Warszawie, bowiem czekają nas spotkania z otoczeniem prawniczym.  Co to będzie? Otóż pierwsze efekty tych wyjazdów przedstawimy Wam już za kilka dni. Śledźcie nasze aktualności:-)
Sport to pasja

Czas najwyższy opublikować informację, że film promocyjny, który stworzyliśmy we współpracy z Warmińsko - Mazurskim Związkiem Piłki Noznej w Olsztynie, ujrzał światło dzienne.  Propozycja była dla nas wyzwaniem, ponieważ film ma na celu pokazać zaplecze życia sędziego, a filarem opowieści jest pasja. Obrazy zaprezentowane w wideo to tylko tło tej opowieści, bowiem kwintesencja zawiera się w dialogu. Liczymy, że akcja "Zostań Sędzią", przyniesie oczekiwany skutek i na kursie w styczniu 2016 roku pojawi się naprawdę duża grupa zainteresowanych i zarażonych pasją, jaką jest sędziowanie. Efekty zamieszczamy poniżej. Więcej informacji o samej akcji znajdziecie na stronie: http://wmzpn.pl/?p=3118. Pozdrawiamy Zespół e2o
Rajd z Krzysztofem Hołowczycem

11.06.2015 r. wylądowaliśmy z kamerami w Nowym Mieście Lubawskim, gdzie realizowaliśmy częściowe zdjęcia do #filmuPromocyjnegoHotelu #Amax. #KrzysztofHołowczyc, który zgodził się nam pomóc w nagraniu, przewiózł naszą aktorkę na krótkim odcinku 5 km, zagrał w krótkiej scenie i zarazem dostarczył nam wielu pozytywnych emocji. Świetny dzień:-) Na drugą część realizacji udajemy się w lipcu do Mikołajek. Efekty naszej pracy już w połowie sierpnia na naszych kanałach promocyjnych. Zapraszamy - śledźcie nasze aktualności:-) Zespół e2o.
Transmisja  Online - Zapowiedź

Transmisja Online - Zapowiedź

Od wczoraj w sieci promujemy wydarzenie zatytułowane "Konwersatorium kazusowe z prawa karnego". Wykład, 28. 02. 2015 r., poprowadzi dr Łukasz Chojniak. Zespół e2o podejmuje się wykonania streamingu z wykładu, podczas którego, zarejestrowani uczestnicy będą mogli zadawać pytania. Wydarzenie rozpoczyna się o 12:00 i potrwa do 15:00. Zostaną omówione 3 kazusy, których do tej pory nie było. Serdecznie zapraszamy do zakupu biletów na www.kursy.arslege.pl. Zapowiedź transmisji online poniżej.
Konferencja  Warmia Mazury PRODUKT - transmisja online

Konferencja Warmia Mazury PRODUKT - transmisja online

29.01.2015 roku odbędzie się transmisja online z wydarzenia WARMIA MAZURY PRODUKT. Wydarzenie rozpoczyna się o 10:30, trwa do 12:00 i ma na celu zapoznanie mieszkańców regionu z nową marką. Do kategorii Produkt Warmia Mazury zalicza się: usługi, miejsca, produkty, wydarzenia. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do obejrzenia przekazu. Wydarzenie to kontynuacja działań promocyjnych Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie. Wykonawcą jest Fundacja Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych.
Pasjonaci Nurkowania

Ostatnio dużo mówimy o pasji. Mamy zamówienia na realizację, dzięki którym, możemy sami dzielić się wrażeniami o tym co kochamy, podpatrywać, jak inni łączą pasję i biznes... Dziś kilka słów do tych, którzy właśnie tak żyją, realizując siebie, bo życie jest jedno... Nurkowanie to jest temat, którym będziemy Was nęcić. Szkoła Nurkowa Aquadiver w Olsztynie, poprosiła nas o pomoc w zakresie wideomarketingu. Cieszymy się z takich propozycji, bo to sama przyjemność nagrywać materiał z kimś, kto jest pasjonatem tego co robi. Zdecydowaliśmy się na dwa filmy: promocyjny i motywacyjny. Oba dziś z ogromną chęcią Wam prezentujemy i zapraszamy do odwiedzenia strony Zleceniodawcy http://www.aquadiver.pl/ Zespół e2o.
Zostań Sędzią Piłkarskim

Kolejne działanie, do udziału którego zostaliśmy zaproszeni, to akcja Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej i Kolegium Sędziów Warmii i Mazur pt. " Zostań Sędzią". Dwa razy w roku organizacja ta zajmuje się werbowaniem nowych adeptów tej profesji. W całej Polsce ciągle ich brakuje, dlatego uruchomiliśmy działania, które mają wpłynąć na zmianę tej sytuacji. Akcja na dobre ruszy w sierpniu, do tego czasu zajmiemy się stworzeniem promocyjnego #wideo o pasji, jaką jest sędziowanie.  Jesteśmy po pierwszych rozmowach dotyczących formuły nagrania. Wiemy już w teorii, jak będzie wyglądał film. Jedziemy z naszymi sędziami do Ostródy, gdzie z bliska zobaczymy jak przygotowują się do meczu, jak przebiegają ich narady. Drugi dzień zdjęciowy poświęcimy rozmowie - taki bowiem będzie filar tej realizacji.  Wszelkie działania marketingowe dotyczące akcji "Zostań Sędzią" ruszają w sierpniu, dopiero wtedy możemy Wam zaprezentować materiał w sieci.&n...
Film Promocyjny Bautech

Zakończyliśmy produkcję filmu promocyjnego firmy Bautech. Przedsięwzięcie bardzo trudne, ale jak widać możliwe do zrealizowania, w sposób interesujący. Staraliśmy się przedstawić Wam techniki powstawania podłóg, w oparciu o różnorodne technologie. Teraz pozostaje nam tylko zaprezentować Wam efekty. Miłego oglądania:-) Zespół e2o.
Konsultacje społeczne w sprawie Koszar Dragonów

17.01.2015 r. odbyło się Seminarium otwierające konsultacje o Koszarach Dragonów. Dzięki uprzejmości Miejskiego Ośrodka Kultury wydarzenie mieściło się  w Tartaku Raphaelsohnów (Centrum Techniki i Rozwoju Regionu „Muzeum Nowoczesności”). Frekwencja była bardzo duża, a dyskusja ciekawa. O projekcie opowiadali: prezydent Piotr Grzymowicz , Tomasz Birezowski, prezes Forum Rozwoju Olsztyna, Marta Bełza, koordynator ds. informacji projektu, dr Elżbieta Subocz i mgr Magdalena Sternicka-Kowalska, Katedra Socjologii UWM. Wystąpił również Arkadiusz Bogusławski, główny ekspert projektu, z Wydziału Kultury Urzędu Miasta Łodzi, autor rewitalizacji zabytkowych dzielnic . Zapis wideo wydarzenia przeprowadził zespół e2o.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Strona używa plików cookies
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.